עסק לניהול ועד בית

גרים בבית משותף? עשרות דיירים בבניין אחד זה דבר מורכב לכשעצמו, תוסיפו לכך את ניהול הבניין והדיירים הגרים בו וקיבלתם כאב ראש. על מנת להפחית את כאב הראש הגלום בניהול בניין משותף ניתן לשכור שירותי חברת ניהול ועד בית.
מה היא חברת ניהול ועד? האם חובה לקחת חברת ניהול? מה תפקידה ולמה זה כדאי?בעוד רגע תדעו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

עסק לניהול ועד ביתמה היא חברת ניהול ועד בית?

חברת ניהול בתים משותפים, היא חברה שקמה על מנת לדאוג לענייני הבניין והדיירים, היא חברה נטולת אינטרסים (כלפי מי מהדיירים כמובן) שתפקידה להסיר את כאבי הראש הגלומים בניהול ועד בית בפרט ובניין משותף בכלל.
חברה כזו תעשה עבורכם את גביית כספי הוועד מהדיירים, תתקן עבורכם תקלות שוטפות בבניין, תטפל בחצר ועוד.

איך חברת ניהול ועד בית משפרת את איכות החיים של הדיירים?

החיים בבניין רב קומות יכולים להיות נעימים מאוד, ובאותה מידה גם מאתגרים. יש גם מקרים שבהם הצורך לחיות יחד עם שכנים מכל הסוגים והמינים עלול לגרום לסכסוכים קשים ואפילו סיוטים של ממש. חברת ניהול ועד בית משפרת במידה ניכרת את איכות החיים של כל הדיירים, ובעיקר מעניקה לכם שקט נפשי.

בלי דיירים סרבנים וללא עימותים מדי חודש

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בבניינים משותפים היא גביית דמי הוועד. מצד אחד, דיירים שמנסים להתחמק מחובה זו ואפילו מסרבים לשלם, מצד שני חברי ועד שלא תמיד יודעים איך להתמודד עם הנושא בלי לגלוש למריבות ולהעכיר את האווירה בבניין (שבדרך כלל מצטרפים אליהן עוד דיירים).
כשענייני ועד הבית מנוהלים ע"י חברה מקצועית, הגבייה מתבצעת באופן חלק ויעיל. אנשי מקצוע בתחום יודעים כיצד לגבות את הכסף ללא עימותים מיותרים ובמידת הצורך להשתמש גם בכלים משפטיים מבלי לערב את חברי הוועד.

עם חברת ניהול ועד בית הקונפליקטים בין שכנים נעלמים

חברת ניהול ועד בית מונעת קונפליקטים בין שכנים גם סביב הזמנת אנשי מקצוע כשיש צורך בתיקון בהול, טיפול בשטחים המשותפים, בדיקה תקופתית וכו'. כשהאחריות היא בידי מומחים בתחום שמן הסתם מכירים היטב נותני שירות רלוונטיים – אינסטלטורים, טכנאי מעליות, חשמלאים ועוד – הדיירים יודעים שהם בידיים טובות. כך, אין ספק שהוזמנו אנשי מקצוע איכותיים שהציעו מחיר אטרקטיבי, וכשאין ספק אין חששות וגם אין ויכוחים.

שדרוג רמת אחזקת המבנה

דרך נוספת שבה חברה לניהול ועד בית משפרת את רמת החיים של כל דייר ודיירת היא באמצעות שדרוג רמת האחזקה של הבניין המשותף. כשרמת הניקיון גבוהה באמת, הגינה מטופחת ופורחת, המעלית עובדת באופן מושלם, יש תמיד מים חמים ובאופן כללי כל המערכות מתפקדות ללא דופי – השגרה נעימה ואפשר ליהנות מהמגורים.

איך שוכרים את שירותיה של חברה לניהול הוועד?

על-מנת להעביר את האחריות על ניהול ענייני הוועד, ובעצם הבניין כולו, לידי חברה מקצועית יש לכנס אסיפה של בעלי הדירות. הרוב הדרוש להחלטה הוא 66%. לאחר שמתקבל האישור למעבר לניהול מקצועי, ייחתם חוזה אשר מפרט את כל ההתחייבויות של חברת הניהול. אדן היא חברת ניהול ועד בית אשר מקפידה על שקיפות מלאה מול כלל הדיירים, זמינות 24/7 ויכולת מוכחת לפתור כל בעיה במהירות וביעילות.

מה המחירים הנהוגים בתחום?

חברת ניהול ועד בית מנהלת עבורכם את כל הטיפול בתקלות שוטפות וגם תחזוקה שוטפת של מעליות, ביקורות אש ועוד.

המחירים הנהוגים לתחזוקה שוטפת ינועו בדרך כלל סביב 80-120 ₪ לחודש לכל דייר.
לזה תוסיפו בדיקה תקופתית של מעלית בכל חצי שנה שעלותה נע בין 400-1,000 ₪ לשנה לחשבון הכולל אשר מתחלק בין כל הדירות בבניין.
ישנן הוצאות נוספות כמו ביקורת כיבוי אש ו/או שיפוצים ושיפורים חד פעמיים שאת עלותם מחשבים על פי הצעות מחיר שיובאו לאישור הדיירים.

אנו באדן ניהול נכסים נשמח לעזור לכם בבחירת השירות הנכון ביותר עבורכם ולספק לכם הצעת מחיר משתלמת לניהול ועד הבית.

תפריט נגישות