10 היתרונות בלקיחת חברת ניהול נכסים שתנהל לכם את הנכס?

10 היתרונות בלקיחת חברת ניהול נכסים שתנהל לכם את הנכס?

חברת ניהול נכסים מספקת מעטפת שירותים רחבה ומקיפה ללקוחותיה, היא מנהלת במקצועית, ביעילות ובשקיפות מלאה את הנכס. ניהול נכסים אינו דבר של מה בכך, ישראלים רבים השקיעו בשנים האחרונות בנכסי נדל"ן שונים כדי לייצר לעצמם השקעה מניבה ומשתלמת כלכלית, עם זאת לאחר רכישת הנכס או הנכסים יש לדאוג לניהול שלהם הכולל תחזוקה שוטפת כדי לשמור על שווי הנכס ושירותים נלווים נוספים כמו מציאת שוכר אמין במחיר מקסימלי, שיפוצים ועוד. לפניכם 10 היתרונות בניהול הנכס על ידי חברהחיצונית מקצועית ומנוסה.

חברת ניהול נכסים

הכנת הנכס להשכרה

חברה לניהול נכסים מכינה את הנכס להשכרה על מנת להשביח אותו להשכירו בקלות ובמהירות. החברה אחראית לשיפוצים קלים או מקיפים בנכס, לתיקון מהיר ויעיל של בעיות בנכס ולניקיון יסודי על מנת להציג את הנכס לשוכרים פוטנציאליים.

מציאת שוכר במחיר גבוה

החברה מפרסמת את הנכס בערוצי פרסום מקובלים ומתקדמים, מציגה את הנכס בפני שוכרים פוטנציאליים ועושה ככל יכולתה להשכירו במחיר הגבוה ביותרכדי למקסם את התשואה לבעל הנכס.

השבחת הנכס

החברה מבצעת עבודות תחזוקה ותיקונים בנכס בהתאם לצורך על מנת להשביח אותו ולהעלות את שוויו בשוק. התיקונים מבוצעים בשקיפות מלאה ותוך מתן דוחות מפורטים לבעל הנכס, ובכפוף להסכמתו.

חיסכון בזמן

חברת ניהול נכסים חוסכת זמן רב לבעל הנכס ולמעשה היא נכנסת בנעליו. החברה אחראית על תיקונים, ניקיון לפני השכרה ולאחר עזיבת שוכר, לטיפול בניירת הנדרשת ולניהול תשלומים במידת הצורך. שירות זה מתאים במיוחד למשקיעים בעלי נכסים רבים ולבעלי נכסים המתגוררים בחו"ל או רחוק מהנכס שבבעלותם.

שקט נפשי לבעל הנכס

בעל הנכס אינו מוטרד מבעיות שמעלה השוכר ואינו צריך להגיע לנכס כדי לפתור בעיות, לגבות כספים, לפנות שוכר בעייתי וכיוצא בזה. בעל הנכס זוכה לשקט נפשי, לראש שקט ונהנה מהכנסה מקסימלית וממקסום התשואה.

חיסכון בעלויות

לחברת ניהול נכסים יש צוות מקצועי הכולל אנשי מקצוע מנוסים כמו חשמלאי, גנן, מנקים ואנשי תחזוקה. כמו כן, החברה משתפת פעולה עם בעלי מקצוע אמינים ויעילים כמו קבלני חשמל, אינסטלציה, שיפוצים, גבס, צבע ועוד, לכן הא זוכה לקבל שירות במחירים נמוכים ממחירי השוק, ובעל הנכס חוסך בעלויות האחזקה והתיקונים.

ייעוץ משפטי

החברה מעניקה ייעוץ משפטי לבעל הנכס וחוסכת עבורו עלויות משפטיות, היא מטפלת במקרים שונים ומייצגת את בעל הנכס בפני תובעים וכדומה.

מקסום הרווחים

החברה דואגת למקסום רווחיו של בעל הנכס, למשל מוצאת שוכר לתקופה ארוכה במחיר גבוה כדי שההכנסות יזרמו באופן שוטף לחשבון הבנק של בעל הנכס.

ייעוץ בנושאי מס

השקעות מחייבות ייעוץ בנושא מס, החברה מספקת שירות זה לבעל הנכס ומסייעת לו בפתרונות מקצועיים ויצירתיים לחסוך בתשלומי מסים.

ייצוג בפני השוכר, רשות מקומית, ועד בית

חברת ניהול נכסים מייצגת את בעל הנכס בפני כל הגורמים השונים כמו רשויות, ועד בית וכמובן השוכר או השוכרים.

נשמע מעניין? מעוניינים לקבל הצעה אטרקטיבית?

אדן ניהול נכסים היא החברה המתאימה עבורכם, פנו עכשיו לייעוץ ולתיאום פגישה!