ניהול נכסים ברמת גן

ניהול נכסים ברמת גן

ישראלים רבים משקיעים את מיטב כספם בשוק הנדל"ן, רבים רכשו דירות, משרדים ונכסים נוספים ברמת גן. כדי למקסם את ההשקעה וליהנות מנדל"ן מניב ומתשואה גבוהה, כדאי להעביר את ניהול הנכס לחברה מקצועית ואמינה כמו "אדן ניהול נכסים". החברה אחראית על נושאים חשובים כמו פרסום הנכס על מנת לאתר שוכרים איכותיים ואמינים, השכרת הנכס במחיר מקסימלי, טיפול בגביית שכר דירה מהשוכרים, תחזוקה שוטפת של הנכס על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, ייעוץ משפטי לבעל הנכס, שיפוצים בנכס ועוד.

ניהול נכסים ברמת גן

מי זקוק לשירות ניהול נכסים ברמת גן והסביבה?

בין אם אתם גרים ברמת גן ובבעלותכם דירה, חנות או משרד להשכרה ובין אם אתם גרים באזור אחר בארץ ובבעלותכם נכסי נדל"ן ברמת גן, כדאי להפקיד את ניהול הנכס בידיים המקצועיות של חברה אמינה ומובילה. שירות ניהול נכסים ברמת גן מיועד ללקוחות הבאים:

  • חברות המחזיקות בנכסים להשכרה, למכירה ולצרכי השקעה
  • בעלי נכסים פרטיים המעוניינים למקסם את התשואה והרווחים מהנכס המושכר
  • משקיעים ובעלי נכסים שבבעלותם מספר רב של נכסי נדל"ן ברמת גן ובמיקומים אחרים
  • בעלי נכסים פרטיים ברמת גן שגרים בחו"ל או במרחק רב מהעיר

מדוע כדאי לנהל את הנכס ברמת גן על ידי חברה חיצונית?

ניהול נכס ברמת גן והסביבה מחייב הכרות מעמיקה עם תחום הנדל"ן, חשוב לדעת כי ניהול נכס אינו מסתכם בהשכרת דירה או משרד וגביית תשלומי. יש לאתר שוכר אמין ובטוח, לחתום על חוזה שכירות השומר על האינטרסים של בעל הנכס, לדאוג לגבייה בזמן של שכר הדירה, לוודא כי השוכר משלם ביטוחים, ארנונה, חשמל, גז וכדומה.

חברה לניהול נכסים אחראית גם על תחזוקת הנכס, בכל תקלה ובעיה השוכר יוצר קשר עם חברת הניהול ואינו מטריד את בעל הנכס. כך, יכולים בעלי הנכסים ליהנות מראש שקט ומטיפול יעיל ומהיר בכל בעיה המתעוררת בנכס שבבעלותם. כמו כן, בעל הנכס יכול לדרוש מחברת הניהול לייצג אותו בפני הרשויות הרלוונטיות, לתכנן ולבצע שיפוצים בנכס כדי להכין אותו להשכרה ארוכת טווח וכדי להעלות את שוויו בשוק. בעל הנכס לא צריך להתמודד עם מטלות מורכבות כמו מציאת שוכר, גביה, תיקונים וכדומה.

אדן ניהול נכסים נבחרה לחברה המומלצת ביותר מבין חברות ניהול ועדי בתים ע"פ ערוץ 10 ועיתון דה מרקר

לקבלת הצעת מחיר משתלמת צרו אתנו קשר